REHAU PROJEKT BENEFIT 

 

V1.0 /16.10.2024

 

ČLÁNOK 1. ORGANIZÁTOR PLATFORMY REHAU PROJEKT BENEFIT             

 

REHAU PROJEKT BENEFIT  – je online platforma dostupná na: http://planners.rehau.sk, ďalej len "PLATFORMA".  ORGANIZÁTOROM PLATFORMY REHAU PROJEKT BENEFIT je spoločnosť REHAU s.r.o. so sídlom na Kopčianskej ulici 82A, 850 00 Bratislava, IČO: 31364217.

PLATFORMU vykonáva a prevádzkuje agentúra Create Direct SRL so sídlom v Bukurešti, ulica Siriului 42-46, 3. poschodie, okres 1, Bukurešť (ďalej len "OPERÁTOR"). 

PLATFORMA je prevádzkovaná v súlade s ustanoveniami týchto pravidiel kampane. (ďalej len "pravidlá"). 

Podmienky, ako sú uvedené nižšie, sú záväzné pre všetkých účastníkov PLATFORMY. Organizátor si vyhradzuje právo zmeniť a doplniť tieto pravidlá a zverejniť ich zmeny.

 

ČLÁNOK 2. CIEĽ PLATFORMY PROJEKT BENEFIT

 

Cieľom platformy REHAU PROJEKT BENEFIT je optimalizovať a regulovať komunikáciu medzi spoločnosťou REHAU a spoločnosťami zaoberajúcimi sa projekciou technických zariadení budov (ďalej len "projektant" alebo "UŽÍVATEĽ" platformy).

Okrem toho pripojí všetky dokončené objekty k aktuálnej Zmluve o spolupráci a technicko- poradenskej činnosti v oblasti architektúry a projektovania.

 

ČLÁNOK 3. TRVANIE A ROZSAH PROGRAMU

 

Program REHAU PROJEKT BENEFIT PLATFORM bude organizovaný a prebiehať od 1. januára 2024 do 31.12.2024 ("trvanie programu"). Trvanie programu je možné obmedziť alebo upraviť prostredníctvom dodatku k tomuto poriadku, ktorý bude zverejnený na platforme.

 

ČLÁNOK 4. ZÚČASTNENÉ ZNAČKY A PRODUKTY REHAU

 

Na programe sa zúčastňujú všetky produkty TZB a služby, ktoré spoločnosť REHAU s.r.o. predáva v Slovenskej republike z produktových radov RAUTITAN, RAUPIANO, RAUTHERM S/RAUTHERM SPEED, RAUGEO, AWADUKT Thermo, FASTLOC, RE.GUARD, NEA SMART 2.0 (ďalej len "ZÚČASTNENÉ VÝROBKY").  http://planners.rehau.sk

 

ČLÁNOK 5. PRÁVO NA ÚČASŤ

 

Právo zúčastniť sa na programe má každá právnická osoba alebo samostatne zárobkovo činná fyzická osoba registrovaná v Slovenskej republike, ktorej kód NACE patrí do skupiny 711:7111 architektúra; 7112 inžinierske technológie budov v súlade s kódom NACE v SR. 

Na účasť v kampani musí zákonný zástupca spoločnosti/poverená fyzická osoba podpísať Zmluvu o spolupráci a technicko-poradenskej činnosti v oblasti architektúry a projektovania so spoločnosťou REHAU a vytvoriť si konto na stránke http://planners.rehau.sk.

Účet sa stáva platným až po podpise zmluvy medzi ORGANIZÁTOROM a UŽÍVATEĽOM a po nahratí zmluvy do PLATFORMY ORGANIZÁTOROM.

Konta účastníkov sa vytvárajú priamo v registračnom formulári, ku ktorému majú bezplatný prístup a ktorý môžu vyplniť na http://planners.rehau.sk. 

Organizátori a iné spoločnosti, ktoré sa podieľajú na organizácii a priebehu PLATFORMY, sa nemôžu zúčastniť. Právo účasti má výlučne právnická osoba, ktorá spĺňa podmienky stanovené pravidlami kampane. Účasť v tomto programe má hodnotu úplného a bezpodmienečného súhlasu s ustanoveniami týchto pravidiel. 

 

ČLÁNOK 6. PREVÁDZKA PROGRAMU

 

Na PLATFORME sa budú brať do úvahy všetky návrhy vytvorené UŽÍVATEĽOM programu, ktoré boli zaregistrované na stránke počas programu a môžu obsahovať výrobky spoločnosti REHAU.

UŽÍVATEĽ sa bude môcť zúčastniť na programe vytvorením účtu na stránke http://planners.rehau.sk. Konto je možné vytvoriť vstupom na webovú stránku http://planners.rehau.sk a vyplnením registračného formulára. UŽÍVATEĽ dostane e-mail s potvrdením registrácie. Na aktiváciu účtu musí pristúpiť k e-mailovému odkazu, na základe ktorého bude vykonávať všetky činnosti v programe. Od prijatia údajov do schválenia účtu účastníka má organizátor k dispozícii maximálne 10 pracovných dní. Do maximálne 10 pracovných dní od vytvorenia účtu dostane účastník e-mail, v ktorom mu bude oznámené, či bol účet schválený alebo nie. Účastník získa prístup a prihlási sa do účtu vytvoreného na webovej stránke pomocou "používateľského mena" a hesla vyplneného v registračnom formulári. Ak chcete využívať výhody, musí UŽÍVATEĽ pridávať projekty, ktoré projektuje na svoj účet. Každý projekt bude mať 3 fázy: Štádium Projektovania, Výberové konanie a Výstavba.

 

Používateľ musí dokončiť fázy Projektovania vrátane výpisu materiálu. Do programu nie je možné pridávať projekty, ktoré boli dokončené pred dátumom spustenia programu. Do programu REHAU PROJEKT BENEFIT sa nemôžu zapojiť ani verejné súťaže.

*za všetky etapy nie je zodpovedný PROJEKTANT, iba za Projektovanie a Výberové konanie. Štádium výstavby spravuje ORGANIZÁTOR.

 

Kumulovanie bodov         

Čo musí Projektant/UŽÍVATEĽ urobiť, aby získal body:

 

1.            Fáza 1 - PLÁNOVANIE     

 

V tejto fáze musí PROJEKTANT vyplniť tieto informácie:

  • verejná adresa, na ktorej sa bude projekt realizovať: okres, mesto, ulica
  • typ konštrukcie
  • zastavaná plocha
  • fáza projektu (pred autorizáciou stavby / pred realizáciou, ale s autorizáciou stavby)
  • dátum dodania projektu / predpokladaný dátum začatia projektu
  • opis projektu
  • možné produktové rady REHAU (podľa čl. 4)
  • zaškrtnite, ak potrebuje technickú podporu od spoločnosti REHAU
  • názov spoločnosti príjemcu/investora
  • stavebné plány

 

Používateľ musí túto fázu dokončiť najneskôr 1 mesiac pred dátumom začatia projektu. Ak sa projekt začne skôr ako o 1 mesiac, ORGANIZÁTOR bude považovať projekt za neplatný.

Po overení údajov organizátorom dostane projektant e-mail s potvrdením, že projekt bol schválený a môže prejsť do druhej fázy.

 

2.            Fáza 2 – Výberové konanie          

Projekt zostane v štádiu 1, kým Projektant/UŽÍVATEĽ nedokončí technický návrh.

 V 2. etape musí PROJEKTANT/UŽÍVATEĽ cez upload nahrať na PLATFORMU zoznam materiálov potrebných pre projekt a realizačné výkresy, ak sú k dispozícii. Po overení údajov ORGANIZÁTOROM dostane PROJEKTANT e-mail s potvrdením, že projekt bol schválený a môže pokračovať do 3. fázy.

 

3.            Fáza 3 - Výstavba

ORGANIZÁTOR posunie projekt do 3. etapy na začiatku jeho realizácie. Projektant/UŽÍVATEĽ dostane e-mail s informáciou, že projekt vstúpil do fázy Výstavby. Fáza Výstavby môže byť ukončená až po ukončení všetkých dodávok a platieb produktov REHAU v tomto projekte, o čom bude PROJEKTANT/UŽÍVATEĽ informovaný prostredníctvom platformy a kontaktnej osoby REHAU.

Overenie informácií sa vykoná po každej fáze projektu. Aby Projektant/UŽÍVATEĽ získal prístup k ďalšej etape projektu, musí mať od ORGANIZÁTORA potvrdenú predchádzajúcu etapu. V prípade, že ORGANIZÁTOR zistí, že Projektant uvádza chybné/nepravdivé informácie o etape projektu, bez ohľadu na to, akú fázu Projektant dosiahol, Organizátor projekt zneplatní a Projektantovi nepridelí žiadne body. Po konečnom overení projektu platforma automaticky vygeneruje dodatok k zmluve o spolupráci. (pozri prílohu - Dodatok k zmluve o spolupráci a technicko- poradenskej činnosti v oblasti architektúry a projektovania).

 

Príloha obsahuje tieto informácie:

  • číslo zmluvy
  • názov projektu a identifikátor SAP
  • predajná hodnota výrobkov REHAU
  • hodnota provízie v percentách a čistá hodnota
  • ekvivalent v bonusových bodoch

Na získanie bonifikácie musí PROJEKTANT/UŽÍVATEĽ súhlasiť so všetkými podmienkami prílohy, ktoré poskytuje Platforma.

PROJEKTANT/UŽÍVATEĽ získa odmenu maximálne 2 % z čistej hodnoty výrobkov REHAU použitých v projekte po potvrdení všetkých 3 fáz projektu organizátorom. Hodnota výrobkov je vypočítaná podľa skutočných netto cien materiálu dodaného na projektu zo strany ORGANIZÁTORA* (EUR bez DPH).

Táto odmena predstavuje maximálne 2 % z čistej hodnoty, ktorú PROJEKTANT/UŽÍVATEĽ získa vo forme "BODOV"; prepočítavací kurz EURO na body je taký, že 1 bod má hodnotu 10 EURO.

 

Používanie bodov

 

Nahromadené body môžete použiť na získanie vecných odmien. Odmeny nájdete na webovej stránke REHAU PROJEKT BENEFIT v časti Katalóg. Odmeny majú definované ceny v bodoch, hodnota v bodoch za vybrané výrobky sa odpočíta/odpočíta od celkového počtu bodov účastníka.

Ceny, ktoré si účastníci vyberú z katalógu na základe nazbieraných bodov, budú zaslané na adresu právnickej osoby uvedenú vo formulári do 30 pracovných dní od dátumu výberu a budú odovzdané na základe faktúry s vyúčtovanou sumou 0 EUR.

Zoznam odmien je k dispozícii na webovej stránke http://planners.rehau.sk. Zoznam cien sa môže meniť v závislosti od dostupnosti produktov a ich ceny.

Body, ktoré Projektant nazbieral počas jedného roka a nevyčerpal ich v danom roku, sa prenášajú do nasledujúcich období až do ich vyčerpania, najneskôr však do 31. marca nasledujúceho roka. Po tomto dátume sa nevyčerpané body znehodnotia na "0" ("nulu").

Podľa zmluvy má PROJEKTANT/UŽÍVATEĽ možnosť vymeniť body za peniaze. Hodnota jedného bodu je 10 eur.

Táto možnosť je k dispozícii ako prevod bodov na hotovosť (automatická faktúra alebo vlastná faktúra) v Katalógu odmien. Pri výbere tejto možnosti zadá PROJEKTANT/UŽÍVATEĽ počet bodov, ktoré chce previesť (menší alebo rovný počtu bodov, ktoré má k dispozícii na účte).

Pri výbere možnosti Vlastná faktúra si PROJEKTANT/UŽÍVATEĽ vystaví faktúru sám na základe dostupného počtu bodov, ktoré chce previesť, a faktúru nahrá do platformy.

Za overenie faktúr a ich zaslanie na úhradu zodpovedá organizátor. Za registráciu faktúr vo vlastnom účtovnom systéme zodpovedá PROJEKTANT/UŽÍVATEĽ

 

ČLÁNOK 7. PODMIENKY VALIDÁCIE         

Aby sa PROJEKTANT mohol zúčastniť tohto programu a získať dostupné ceny, musí si byť istý, že spĺňa tieto podmienky:

  1. Musia byť splnené všetky podmienky práva na účasť, ako je uvedené v článku 4 pravidiel;
  2. Kód NACE spoločnosti musí byť 711:7111 Architektonické a inžinierske činnosti a súvisiace technické poradenstvo; 7112 Inžinierske činnosti a súvisiace technické poradenstvo, v súlade s kódom NACE v SR alebo zástupca spoločnosti registrovaný v programe musí mať spôsobilosť ako projektant stavieb alebo projektant technických zariadení budov.
  3. PROJEKTANT/UŽÍVATEĽ musí zaregistrovať projekty vytvorené počas trvania PLATFORMY na webovej stránke http://planners.REHAU.sk.
  4. PROJEKTANT/UŽÍVATEĽ musí vyplniť všetky požadované informácie pre každú fázu Projektu.
  5. Získané body je potrebné minúť pri objednávaní produktov z internetového obchodu (k dispozícii na: http://planners.REHAU.sk) do 31. marca nasledujúceho roka.

 

 

ČLÁNOK 8. ODMENY V KAMPANI

Zoznam odmien bude k dispozícii počas celého obdobia kampane na http://planners.rehau.sk/ v sekcii Katalóg. Zoznam odmien sa môže meniť v závislosti od dostupnosti cien na skladoch dodávateľov. 

 

ČLÁNOK 9. ZRIEKNUTIE SA ZODPOVEDNOSTI ORGANIZÁTORA

Organizátor vernostného programu nenesie žiadnu zodpovednosť, okrem iného za:

  1. Registračné formuláre alebo objednávky prijaté po dátume ukončenia kampane;
  2. Straty alebo oneskorenia súvisiace s registráciou na webovej stránke (napríklad, ale nielen) technické poruchy, ktoré sú nezávislé od vôle Organizátora;
  3. Situácie, keď účastníci zadajú na webovej stránke nesprávne alebo neúplné údaje.
  4. Straty, oneskorenia alebo akékoľvek iné problémy súvisiace s registráciou do Kampane, spôsobené poskytovateľom internetu alebo internetovým pripojením osoby, ktorá sa chce zaregistrovať do Kampane;
  5. Neohlásené prerušenia/poruchy poskytovateľa internetu alebo blokovanie interného prístupu z dôvodu preplnených sietí v čase intenzívnej prevádzky;
  6. Situácie, keď účastníci vkladajú Projekty, ktoré neobsahujú výrobky REHAU, alebo spolupracujú s neautorizovanými distribútormi výrobkov Rehau;
  7. Zodpovednosť za odstránenie vád akéhokoľvek druhu predmetov, ktoré predstavujú odmeny. K výrobkom budú priložené záručné listy a prípadnú požiadavku na odstránenie vád bude účastník adresovať priamo dodávateľovi daného výrobku v súlade s podmienkami záručného listu vydaného týmto dodávateľom.
  8. Situácie, keď odmeny, ktorú si účastník vybral, už nie je v čase objednávky na sklade dodávateľa.
  9. UŽÍVATEĽ si nemôže dodatočne vybrať, že chce získať odmenu v hotovosti namiesto už dodanej vecnej odmeny, ani nemôže požadovať iné odmeny alebo zmenu technických vlastností predmetov odmien.

 

ČLÁNOK 10. VYŠŠIA MOC

 

Na účely tohto nariadenia sa vyššou mocou rozumie akákoľvek udalosť, ktorú organizátor nemôže ovplyvniť, napraviť alebo predvídať, vrátane neplnenia povinností organizátora spôsobených z dôvodov, ktoré nemôže ovplyvniť a ktorých výskyt mu znemožňuje ich plnenie. Ak udalosť vyššej moci alebo náhodný prípad bráni alebo úplne alebo čiastočne oddiali plnenie Pravidiel kampane a pokračovanie PLATFORMY, Organizátor je zbavený zodpovednosti za plnenie svojich záväzkov za obdobie, počas ktorého bude toto plnenie sťažené alebo oneskorené. Ak sa Organizátor odvoláva na vyššiu moc alebo náhodný prípad, je povinný o jeho existencii informovať Účastníkov do 5 pracovných dní od jeho vzniku.

Na účely tohto nariadenia sú náhodnými udalosťami okrem iného tieto prípady: a) strata databáz; b) zlyhanie systému uchovávania údajov a udeľovania výhier; c) chyby pri tlači vrátane chýb spôsobených ľudským faktorom; d) pokusy o podvodné zneužitie mechanizmu PLATFORMY elektronickými alebo inými prostriedkami; e) akékoľvek nariadenie, ktoré môže nastať po nadobudnutí účinnosti týchto pravidiel nariadenia a ktoré môže zakázať alebo zmeniť jeho podmienky.

 

 

ČLÁNOK 11. SPORY

V prípade sporov medzi Organizátorom a Účastníkmi kampane sa ich budú snažiť vyriešiť predovšetkým priateľsky. Organizátor nenesie žiadnu zodpovednosť a nebude účastníkom sporov týkajúcich sa vlastníckych práv k projekčným návrhom a informáciám, ktoré obsahujú údaje o projekte a dokazujú použitie výrobkov REHAU v rámci projektu. Organizátor je oprávnený prijať všetky potrebné opatrenia v prípade pokusov o podvody, zneužívanie alebo akékoľvek iné pokusy, ktoré môžu ovplyvniť obraz alebo náklady tejto kampane. V prípade zistenia osôb, ktoré ovplyvnili alebo umožnili neoprávnené získanie odmien, Organizátor oznámi túto skutočnosť príslušným orgánom štátnej správy. Uvedený zoznam nie je obmedzujúci, slúži len na ilustračné účely.

 

 

ČLÁNOK 12. UMIESTNENIE PRAVIDIEL KAMPANE

Pravidlá kampane sú k dispozícii bezplatne počas celého vernostného programu pre každého žiadateľa na stránke http://planners.rehau.sk.

 

ČLÁNOK 13. UKONČENIE KAMPANE

 

Táto kampaň sa môže ukončiť v prípade vyššej moci alebo náhodného výskytu, alebo v prípade zmeny právneho rámca, po ktorej by si organizácia a realizácia kampane vyžadovala navýšenie prideleného rozpočtu, alebo ak ju už zákon nepovoľuje.

 

ČLÁNOK 14. Rôzne

Každý účastník, ktorý chce nahlásiť organizátorom nekalé praktiky súvisiace s kampaňou, je vyzvaný, aby tak urobil bezodkladne po tom, ako sa dozvie o skutku, ktorý chce nahlásiť organizátorovi, a to na e-mailovú adresu infosk@rehau.com.

 


Engineering progress

Enhancing lives